duminică, 1 martie 2009

Pizza facuta in casa



Ingrediente

pt. aluat:

600 gr faina
400 gr lapte (caldut)
un cub drojdie
60 ml ulei
o linugrita sare
o lingura zahar.

Intr-un bol punem faina , la mijloc punem drojdia cu putin lapte si zaharul. Lasam 5 minute pana cand drojdia incepe sa lucreze. Apoi adugam restul de lapte , uleiul si sarea. Framantam cu mana sau cu mixerul, cu paletele pentru aluat.
Lasam aluatul sa stea 30 de minute la dospit.

Pasta de rosii:


o conserva de rosii descojite si taiate
o linura zahar
o linugrita sare
piper
ulei de masline
3 catei de usturoi
busuioc
oregano

Am pus toate ingredientele intr-un bol si am amestecat cu blenderul . A iesit o pasta de rosii super buna .


Aluatul l-am impartit in doua , l-am intins cu sucitorul si l-am pus in tava mare , tapetata cu hartie de copt . Peste aluat am pus sosul de rosii , ciuperci , salam , mozzarela, ardei rosu taiat bucatele, ... ce am avut la indemana.
Am dat 30 de minute la cuptoru, la foc potrivit. Am verificat cu scobitoare daca este facut aluatul.


Din aluatul de mai sus mi-au iesit doua tavi mari . A fost gustoasa !

Pofta buna !!

4 comentarii:

  1. Laura`s Leckereien / Bunatatile Laurei5 martie 2009 la 06:13

    Hallo Hermine!
    Foarte fain arata Pizza facuta de tine!Sa va fie de bine!
    Am facut si eu si incercat o gramada de retete.Astazi as dori sa o prepar pe a ta.
    Doresc sa-ti spun MULTUMES pentru reteta si as fii dorit sa intreb daca nu cumva aluatul iese prea moale.deoarece cantitatile d elichid mi-se par c-am mari.Dar pina o sa imi trimiti raspunsul si poate pina sa-l citesc, cu siguranta este geja poate si papata Pizza.Dar o sa am grija si o s apun treptat lichidul.
    O zi buna si o sa revin sa-ti spun cum mi-a reusit.!
    Mii de pupicei
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura

    Herzlich Willkommen!
    Ma bucur ca vrei sa incerci reteta noastra.
    Aluatul iese foarte bine , chiar m-am uitat si am verificat daca nu am facut vreo greseala cand am scris reteta , dar nu , nu este nicio o greseala ... am incalzit 400 ml lapte asta stiu sigur si l-am pus tot deodata ... la ulei insa am pus dupa ochi , dar aproximativ 60 ml. Am bagat mixerul cu paletele pentru aluat ( eu asa fac la toate aluaturile ) ..l-am lasat la crescut si apoi l-am impratit in doua. Am facut doua tavi. Sotul meu a fost incantat de gustul aluatului , chiar a zis ca e fain aluatul.
    Sper ca intre timp ai facut deja pizza . Te asteptam cu impresii.

    Pupici
    Hermine si Alex

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura`s Leckereien / Bunatatile Laurei5 martie 2009 la 11:00

    Hi!
    Da, da am facut pizza si mi-a iesit excelenta!
    Inca odata mii de multumiri!
    Eu am pus ca. 350ml de lapte.Amn pus prima data 300 si a fost c-am uscat.Asa ca am mai luat inca 50ml si am mai pus in cuva masinii de facut piine.
    Dar stai linistita ca la mine se intimpla destul de des ca, cant. de lichid sa fie prea mari.Multe.f multe retete si de piine luate de pe alte pagini,a trebuit ori sa adog faina, ori sa scad din lichid.
    Ma gindesc ca faina de aici o fii mai uscata(???!!!).
    Ori cum,repet si iti multumesc totodata de minunata reteta!
    O seara placuta in continure!
    Cu prietenie
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura ma bucur ca ai facut Pizza si ca ti-a iesit . Nu ai pentru ce sa imi multumesti , sa va fie de bine!
    Ma bucur sa vad ca va plac retetele mele si ca le incercati.

    Pupici
    Hermine

    RăspundețiȘtergere