sâmbătă, 6 decembrie 2008

Clatite americane , neamericane , clatite pentru Mos Nicolae

In dimineata aceasta am pregatiti caltite la micul dejun. Asa ca sa guste si Mosul din ele .

Ingrediente :

350 gr faina
un varf de cutit sare
o lingurita praf de copt
3 linguri zahar
2 oua
400 ml lapte
2 plicuri zahar vanilat
esenta de vanilie
2 linguri de ulei

Intr-un bol am pus faina , sarea, parful de copt, zaharul , zaharul vanilat si esenta de vanilie .


Separat am batatu ouale si le-am adaugat impreuna cu laptele in bolul cu faina si celalate ingrediente. Am amestecat bine cu mixerul si la sfasit am adaugat uleiul , am mai amestecat un pic.



Intr-o tigaie antiaderenta am pus cu polonicul o cantitate mica de aluat.



Binenteles ca le-am intors si pe partea cealata in momentul in care se desprindeu de tigaie .



Asa aratau la final .



Pofta buna!

Si o poza cu micul degustator

3 comentarii:

  1. Faine clatitutele dar cel mai fain e degustatorul, clar!!! :P
    Sa-l mai chemi si altadata la degustat, ca-i taaare scump!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna reteta, mi-au iesit perfect! Eu le-am facut cu sos de ciocolata... "baltind" pe ele... Sosul fiind facut chiar de mine. Pentru cine vrea reteta:

    40-50 gr cacao
    2-3 linguri de unt
    6 linguri zahar-pt un sos amarui, sau mai multe, in functie de gust
    200-300 ml lapte
    -> toate aceste, la foc potrivit pe foc, amestecand continuu pana se ingroasa un pic. Iese delicios, nici nu se compara cu cele din comert.

    POFTA BUNA

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine clatite, foarte fain blog, degustatorul e un dulce! Te asteapta un premiu la mine! Va pup!

    RăspundețiȘtergere